ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Tereza Zochová

Při jednání se slečnou Zochovou jsme probírali moje dotazy věcně, dostala jsem všechny potřebné informace.

A. Proklešková
důchodce
Reference na poradce
Ing. Martin Šplíchal

S panem Šplíchalem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Je to profesionál na svém místě a má obrovský přehled. Vždy ochotně zodpoví sebehloupější dotaz, vysvětlí situaci, nabídne více možných řešení. Za sebe mohu určitě doporučit.

Tereza H.
Manažer kvality
Reference na poradce
Filip Adámek

Spolupráce s Filipem je pro mě naprosto bezchybná. Doopravdy se zajímá o mé potřeby a ve všem mi vyjde vstříc. Moc oceňuji nenucené připomínání se. Poradil mi zatím ve všem, od životního zajištění až po spotřebitelský úvěr. Doporučuji ho všem. :)

Daniel Pašek
Kurýr
Reference na poradce
Bc. Karel Malák

Má reference je plně kladná. Mé finanční znalosti nebyly nijak moc rozsáhlé a díky této spolupráci mi bylo vše jasně vysvětleno. Produkty byly přesně podle mých požadavků. Komunikace je příjemná, přátelská a jasná. Celkově služby, které mi byly nabídnuty, jsou excelentní. Děkuji

Václav Čížek
Stavební dělník