ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Bc. Tomáš Warzecha

Tomáše určitě doporučuji! Dal mi super rady. Má profesionální přístup a je spolehlivý. Je vidět, že ho ta práce baví. Je schopný udělat si na klienta čas téměř kdykoliv. Je hodně ochotný, pečlivý a vyzná se v tom, co dělá. Podstatě mu nemám, ani co vytknout. Já osobně, než jsem Toma poznala, jsem měla na finanční poradce spíš negativní názory, po schůzkách s Tomem jsem změnila názor a jiného poradce bych ani nechtěla!

Markéta Bednářová
student
Reference na poradce
Bc. Karel Malák

Naprosto spokojen. Bomba. Vřele doporučuji.

Jaroslav Hlach
Operátor CNC strojů
Reference na poradce
Jan Grolmus

Ochota, trpělivost, vstřícnost, přátelský přístup, dravost při nenadálých komplikacích v jednání s institucemi a lidský pohled na řešení jednotlivých aspektů světa financí... To vše a mnohem více Vám nabídne spolupráce s tímto profesionálem, kterému záleží na tom, aby byl jeho klient spokojený. V dnešní době, kdy si nemůžu být jako laik jistý, komu můžu svěřit vlastní stránku financí, vřele doporučuji p.Grolmuse, který se za mě zdá být tou správnou volbou pro zajištění příjemných podmínek!

Jaroslav
Zdravotnický pracovník
Reference na poradce
Tomáš Šulek

Dřív než jsem poznal pana Šulka tak sem si myslel že OVB nutí důchodcům cokoliv jen aby sepsali co nejvíce smlouv. Byl sem mile překvapen, nic mi nenutil a navíc mi pomohl s investováním o kterém sem už cca půl roku uvažoval za lepších podmínek než by mi dala moje banka. Je to profesionál na svém místě, věřím že když pomohl mě pomůže vám také. 😊

Jakub Knot
Elektrikář-energetik