ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ing. Denisa Rubešová

Se slečnou Rubešovou jsem spokojený. Velmi šikovná a vždy ráda pomůže. Je s ní perfektní domluva a spolupráce. Můžu jen doporučit!

Jakub
Dělník
Reference na poradce
Klára Bilíková

S paní Klárou Bílkovou jsem ve všech směrech jaké kolik pomocí co se týče pojištění a dalších věcí velice spokojen jak s rychlostí vyřizování tak možných konzultaci.ve všech směrech řeší vše na co nemám čas a proto bych nikoho jiného nechtěl nez Kláru Bilikovou

Petr Kletecka
Řidič v mezinárodní kamionové dopravě
Reference na poradce
Václav Procházka

Spolupracuji s panem Procházkou bezmála pět let a mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti. Vždy je na telefonu a ochotný řešit jakoukoliv situaci v co nejkratším čase. Ve finančních otázkách se na něj mohu kdykoliv obrátit. Téměř vždy najdeme společně volný termín a řešení , nejen při podpisu smlouvy, ale co je důležité i při likvidování pojistných událostí. Jeho služby mohu vřele doporučit.

P. Janšto
produkční
Reference na poradce
David Kocúr

S panem Kocúrem jsem velmi spokojen, výborná komunikace, vstřícnost, prostě zákazník je u něj na prvním místě.

Miloš Holý
Vedoucí provozní jednotky