ProfiFP

Postup spolupráce klienta a finančního poradce ProfiFP

Kontakt,
domluvení termínu
schůzky
K

Poradce ProfiFP kontaktuje svého klienta nejčastěji telefonicky na základě jeho souhlasu. Jedná se o standardní způsob rozšiřování služby, kdy spokojený klient doporučí poradce svým vybraným známým.

Nejsnazším místem setkání je pak pohodlí jedné z našich kanceláří. Schůzka, ale může probíhat také u klienta doma nebo na neutrálním místě, třeba v kavárně.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Představení
poradce, analýza
finanční situace
klienta
A

Na první schůzce poradce představí sebe a svou službu a společně s klientem vypracuje analýzu klientovy finanční situace, která je nutná pro zpracování individuálního finančního plánu.

Poradce se zajímá nejen o aktuální stav, ale také o klientova přání a sny, které ve finančním plánu zohlední.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Prezentace
finančního plánu,
realizace
administrativy
P

Na druhé schůzce představí poradce klientovi koncepci finančního plánu, vysvětlí úlohu jednotlivých produktů a zdůvodní výběr konkrétních finančních společností.

Pokud řešení odpovídá představě klienta, pak je možné už na této schůzce vyřídit veškerou administrativu.

Zobrazit víceméně
ProfiFP
Dlouhodobý
servis
S

Podepsáním smluv jednání s klientem rozhodně nekončí, ale naopak startuje dlouhodobá spolupráce, kdy klient může poradce kdykoliv kontaktovat a poradit se s ním ohledně svých financí.

Poradce se s klientem setkává na pravidelných servisních schůzkách, kde klienta informuje o novinkách na trhu a aktualizuje jeho finanční portfolio.

Zobrazit víceméně
ProfiFP

Proč mít svého FP?

Služby objektivního finančního poradce v dnešní době stojí za to využít.  Argumenty, proč nejít rovnou do banky či nevyužít nabídky dealera, jsou nesporné.
Níže uvádíme pár příkladů.

Klient
Banka
Klient
Poradce
Banka
Banka
Banka
Výhody objektivního finančního poradce

Výhody objektivního
finančního poradce

  • Objektivní výběr vhodné společnosti
  • Objektivnost - více možností, široké portfolio
  • Individuální, komplexní přístup ke klientovi
  • Zainterovanost na skvělé reputaci, dobrém jménu
  • Nutnost vzdělávání školení, aktuálních informací
Dealer, pracovník pobočky

Dealer,
pracovník pobočky

  • Závislost na 1 společnosti
  • Nemožnost objektivity - omezená možnost výběru
  • Unifikované rady pro všechny
  • Není zainteresován na vynikající kvalitě služby
  • Chybí nové informace z celého trhu

Reference

Reference na poradce
Ing. Jan Grolmus

S Honzou je radost spolupracovat. Poměrně často měním práci, protože v IT je to nejlepší cesta na zvednutí peněz. Nikdy nebyl problém změnu v příjmech reflektovat v pojištění a úpravě spoření. Vždy je vše snadno a kvalitně vysvětleno, málokdy se musím na něco doptávat. Když už tomu tak je, jsou to vyloženě edge cases, nikdy to není opomenutí ze strany Honzy. Nedávno jsem se pustil do nomádění, to jsme taky zdárně vyřešili celoroční pojistkou s kompletním krytím dle mých potřeb. Na Honzu je prostě spoleh a neměnil bych za nikoho jiného!

Petr Glaser
Staff Software Engineer
Reference na poradce
Ing. Martina Doudová

Osobní přístup, profesionální vystupování, široký přehled o finančním trhu, komunikativní a ochotná vždy poradit.

Miroslav Macháček
Reference na poradce
Bc. Michal Kossuth

S Michalem mám velice dobrou zkušenost,rychle mi pomohl vyřešit problém a dokázal že rozumí oboru který dělá a má vstřícné jednání k ohledu na moje povolání a byl ochotný i o víkendu se sejít a pomoci mě. Děkuji

Miroslav Š.
Řidič
Reference na poradce
Vít Lexa

Na pana Vítů Lexu je vždy spolehnutí a jednání má velice dobré.

Čerpala Miroslav
Nákupčí surovin